Schoolvakanties

  • Een overzicht van de vakantieperiodes
  • Kindvriendelijke vakantieparken
  • Altijd midden in de natuur

Schoolvakanties in 2025

De schoolvakanties in 2025 zijn hét moment om er even heerlijk tussenuit te gaan. Uw kinderen vrij van school en u een paar dagen vrij van werk, zodat u tijd heeft om te genieten van een vakantie in eigen land. Bij TopParken heeft u een ruime keuze uit vakantiehuizen op onze vakantieparken in Nederland. Op de vakantieparken geniet u van kindvriendelijke indoor- en outdoor faciliteiten. Maak van uw vakantie in 2025 er eentje om nóóit te vergeten.

Geen hoge kortingen, maar eerlijke prijzen

Wanneer zijn de schoolvakanties in 2024?

Voorjaarsvakantie 2025 Nederland:
​➤ Voorjaarsvakantie 2025 Noord: 15 februari t/m 23 februari​
➤ Voorjaarsvakantie 2025 Midden en Zuid: 22 februari t/m 2 maart

Meivakantie 2025 Nederland:
​➤ Meivakantie 2025 Noord, Midden & Zuid: 26 april t/m 4 mei

Zomervakantie 2025 Nederland:
​➤ Zomervakantie 2025 Midden: 2 augustus t/m 22 augustus
​➤ Zomervakantie 2025 Noord: 26 juli t/m 15 augustus
​➤ Zomervakantie 2025 Zuid: 19 juli t/m 8 augustus

Bouwvak 2025 Nederland:
​​➤ Bouwvak 2025 Midden: 29 juli t/m 16 augustus
➤ Bouwvak 2025 Noord: 5 augustus t/m 23 augustus 
​➤ Bouwvak 2025 Zuid: 22 juli t/m 9 augustus

Herfstvakantie 2025 Nederland:
​➤ Herfstvakantie 2025 Noord & Midden: 18 oktober t/m 26 oktober
​➤ Herfstvakantie 2025 Zuid: 11 oktober t/m 19 oktober

Kerstvakantie 2025 Nederland:
​➤ Kerstvakantie 2025 Noord, Midden & Zuid: 20 december t/m 4 januari

De data voor de zomervakantie en kerstvakantie staan vast. De data voor de voorjaarsvakantie, meivakantie en herfstvakantie kunnen wisselen per school.

Wanneer komt u vakantie bij ons vieren?

Uw vakantie in 2025 bij TopParken

De vakantieparken van TopParken bevinden zich in de mooiste regio's van Nederland. Midden in de bossen van de Veluwe, in het heuvellandschap van Limburg, in het altijd gezellige Brabant en méér. U vindt daarom gegarandeerd het vakantiepark van uw wensen. Uw kinderen vermaken zich opperbest in de zwembaden, in de speeltuinen of bij het enthousiaste animatieteam. Ons animatieteam is aanwezig in de schoolvakanties van 2025!

Het hele jaar door maakt u de mooiste vakantieherinneringen: van de lente tot de zomer en van de herfst tot de winter!

  • Marianne

    gisteren

    10

    Erg fijn dat de auto bij accommodatie geplaatst mocht worden. Mijn moeder die slecht ter been is was daar dankbaar voor 😜 Ondanks dat er dus auto’s op het park rijden was het erg rustig en was dat niet vervelend.

  • Hanneke

    gisteren

    9

    De ligging van het terras aan het water.

  • Marlous

    gisteren

    7

    Nee, maar wel negatief. Tijdens ons verblijf stapte er een serval onze accomodatie binnen. Je kunt je mss voorstellen dat we daar ontzettend van zijn geschrokken en je geen roofdier op t park, laat staan in je accommodatie verwacht. En dat dit ook iets heeft gedaan met het gevoel van veiligheid van de rest van ons verblijf. Gebelt met dierenambulance en politie. Ook met het park, daar 20 minuten in de wacht gehangen. Uiteindelijk het restaurant gebelt, die zijn naar de receptie gelopen. We werden gebelt, de enige boodschap was dat het idd een serval was en de eigenaar is gebelt om hem op te halen... Enige empathie, wat te doen voor ons zelf of andere gasten ontbrak. De dag erna navraag gedaan naar de afloop. Aan het einde van de dag hier pas over teruggebelt, met de mededeling dat de eigenaar hem gevangen had. Wij hebben hier ernstig onze twijfels bij. Als het zo makkelijk is het beest te lokaliseren en te vangen, wat deed het dan überhaupt in ons chalet?? Waarom is de boswachter dan al enige tijd op de hoogte en geeft de dierenambulance aan dat het zeer moeilijk is hem te vangen als hij nergens ingesloten zit. We moeten er niet aan denken dat een klein kind hem tegen zou komen. Of wat er was gebeurt als onze hond wel had gereageert. We snappen dat het park er in de basis niks aan kan doen dat hij binnen staat. Maar nogmaals erg empathisch en behulpzaam werd er niet gehandeld. Ook de communicatie (wachttijd, terugbelken, opvolging, géén overdracht naar andere medewerkers van de receptie) is slecht te noemen. Graag deze boodschap als klacht behandelen.