Klachtenprocedure

Bent u ondanks de zorg en inspanning van TopParken niet geheel tevreden over uw verblijf op een van onze parken? Dan kunt u ervoor kiezen hiervan een melding te maken. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om onderstaande klachtenprocedure te volgen.

Stap 1: Uw klacht melden bij de receptie op het park

Uw klacht dient in eerste instantie, ten tijde van uw verblijf op het park gemeld te worden bij de receptie van het park zodat wij de mogelijkheid hebben om de klacht ter plaatse op te lossen.

Mocht uw klacht niet naar tevredenheid opgelost worden kunt u bij stap 2 uw klacht binnen 1 maand na vertrek alsnog indienen.

Stap 2: Een klacht indienen

Indien uw klacht, ondanks de inspanningen van onze medewerkers op het park ter plaatse, niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u hier uw klacht schriftelijk indienen. U dient uw klacht in te dienen binnen 1 maand na vertrek vanaf het park. Klachten die langer dan 1 maand geleden zijn kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. 

Naar het klachtenformulier

Oprijlaan Landgoed de Scheleberg