Binnen TopParken werken we graag transparant. Zo tonen we eerlijke prijzen, wat ook is gebleken uit een onderzoek van de Consumentenbond, en geven we op deze pagina inzicht in ons reviewbeleid.
Reviews kunnen uitsluitend gegeven worden door gasten die daadwerkelijk op één van onze vakantieparken hebben verbleven. Na een verblijf ontvangen vakantiegasten een verzoek voor het invullen van een vragenlijst via ons online review-systeem. Dit zorgt ervoor dat alle reviews daadwerkelijk van gasten zijn. In de vragenlijst kunnen vakantiegasten, onder andere, een cijfer van 1-10 geven voor hun algehele ervaring bij TopParken en antwoord geven op onderstaande vraag. De resultaten worden vervolgens als reviews* getoond op onze website.
"Was er iets waar u echt blij van werd of wat u positief verraste?"
De gemiddelde score wordt berekend aan de hand van alle getoonde reviews. Op alle ingevulde vragenlijsten wordt door onze klantenservice gereageerd. Positieve reviews worden uitgelicht op onze (park-)pagina’s.
Reviews worden van nieuw naar oud weergegeven en het gemiddelde cijfer wordt uitgelicht op onze (park)website.
Er wordt op dit moment geen gebruikgemaakt van betaalde/gesponsorde reviews. Als dit wel het geval is, dan wordt dit vermeld bij de desbetreffende review.
* Reviews waarvoor één (of meerdere) van onderstaande punten geldt, worden niet geplaatst.
Om misbruik te voorkomen en bovenstaande te controleren, kan het enige tijd duren voordat een review online zichtbaar is.
Ontvang, net als 50.000 anderen, inspiratie over de mooiste omgevingen, fijnste weekenden weg en de beste prijzen. Daarnaast ontvangt u € 10 korting op uw volgende verblijf ⤵
Reserveringssysteem door Booking Experts