Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op via 088 - 500 2424.

Coronavirus

Coronavirus

Let op: Aangepaste maatregelen vanaf donderdag 19 november. Lees hier alle maatregelen die wij getroffen hebben.

Kan ik op vakantie bij TopParken?
Vanuit de overheid is het toegestaan om op vakantie te gaan binnen Nederland en al onze vakantieparken zijn dan ook geopend. De vakantieparken van TopParken zijn ruim opgezet en de vakantiewoningen beschikken over een ruime tuin, waardoor u niet in contact hoeft te komen met andere vakantiegasten. Zelfs bij een maximale bezetting heeft u voldoende eigen ruimte en is het makkelijk om voldoende afstand te bewaren tot andere gasten. U bent dan ook van harte welkom om vakantie bij ons te vieren. Wel adviseren wij u, conform de richtlijnen van het RIVM, om zoveel mogelijk op uw vakantieadres (in- en rondom de vakantiewoning) te blijven! Door de ligging van onze parken midden in de natuur heeft u echter de ruimte en vrijheid om rondom uw vakantiewoning te genieten van al het moois dat ons land te bieden heeft.

Welke maatregelen heeft TopParken genomen m.b.t. het coronavirus?
Naar aanleiding van de gestelde maatregelen door de overheid en vanuit eigen overwegingen hebben wij aangescherpte veiligheids- en hygiëne maatregelen getroffen op onze vakantieparken. Dit doen wij voor uw veiligheid en de veiligheid van ons personeel. Bekijk hier alle maatregelen die wij getroffen hebben op onze vakantieparken.

Hoe gaat TopParken om met omboekingen en annuleringen m.b.t. het coronavirus?

Wanneer u een vakantie heeft geboekt bij TopParken met omboekgarantie kunt u uw boeking tot 28 dagen voor aankomst kosteloos omboeken naar een andere periode. U kunt er ook voor kiezen om het reeds betaalde bedrag van uw boeking om te laten zetten in een voucher. Lees hier meer over de omboekgarantie

Hygiëne en uw vakantiewoning
De vakantiewoningen op onze parken worden extra goed schoongemaakt met professionele middelen. Daarnaast worden de zogenoemde “handcontactpunten” zoals lichtknopjes, nachtkastjes en deurklinken grondig gereinigd met professionele middelen en wassen wij al het linnengoed van de vakantiewoningen boven de 60 graden zodat virussen hierop niet kunnen overleven.

Zijn de faciliteiten geopend? 
Vanaf woensdag 14 oktober 22.00 uur zijn alle eet- en drinkgelegenheden in Nederland gesloten, zo ook de restaurants en snackbars op onze vakantieparken*. De restaurants op onze vakantieparken bieden een broodjes en maaltijd afhaal en/of bezorg service. Kijk voor actuele openingstijden en afhaal mogelijkheden op www.etenbijtopparken.nl.

Onze binnenzwembaden zijn vanaf donderdag 19 november weer geopend. De buitenzwembaden . Onze binnen- en buitenspeeltuinen zijn ook geopend maar wij verzoeken u hier zelf verstandig mee om te gaan; als het te druk wordt, zoek dan een ander plekje om met uw kinderen te spelen. Wij vragen ouders om, op afstand, toezicht te houden op hun kinderen. Is uw kind ziek, dan mag hij/zij helaas niet naar de speeltuin.

Ook onze recepties zijn geopend echter hebben wij hier de nodige maatregelen getroffen. Deze maatregelen kunt u hier lezen.

Ik heb een vraag over de TopParken voucher die ik ontvangen heb

Heeft u van ons een e-mail ontvangen met de TopParken voucher? Op www.topparken.nl/voucher kunt u meer informatie vinden over het inwisselen van de TopParken voucher, de veelgestelde vragen en de voorwaarden.

Kan ik op vakantie met meerdere huishoudens?

Op de website van de Rijksoverheid staat vermeld dat een groep binnen uit maximaal 3 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar) mag bestaan. Conform deze maatregel is er per vakantiewoning een maximum van 3 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar) uit verschillende huishoudens toegestaan. Voor groepen afkomstig uit hetzelfde huishouden bestaat geen maximum. Buiten geldt een maximum van 4 personen. U bent zelf verantwoordelijk voor het naleven van deze maatregel..

Kan ik een vakantie boeken met een omboekgarantie?

Om u meer flexibiliteit te bieden bij het plannen van uw vakantie kunt u gebruik maken van onze gratis omboekgarantie bij reserveringen met aankomst tot 1 april 2021. Kosteloos omboeken is dan eenmalig mogelijk tot 28 dagen voor aankomst. Zo kunt u zorgeloos die welverdiende vakantie boeken. Lees hier meer over onze omboekgarantie.

Uw boeking

Uw boeking

Kan ik het gewenste vakantiehuis vastleggen zoals ik op de foto heb gezien?
Er zijn verschillende uitvoeringen per type. Wilt u zeker zijn van een bepaalde uitvoering kunt u deze met voorkeur voor € 25,- vastleggen. Reserveringen zonder aangegeven voorkeur worden ingedeeld in een van de verschillende uitvoeringen.

Ik wil annuleren, en nu?​
Heeft u een annuleringsverzekering van Europeesche Verzekeringen geboekt bij uw reservering, dan kunt u hier de voorwaarden vinden. Wanneer u een eigen doorlopende annuleringsverzekering heeft kunt u deze raadplegen voor de voorwaarden.

Heeft u geen annuleringsverzekering of wordt uw annuleringsreden niet ondersteund door de verzekering dan gelden onderstaande annuleringskosten.

  • Bij annulering vanaf 93 dagen voor aankomst betaalt u 15% van het totale huurbedrag.
  • Bij annulering vanaf 62 tot 93 dagen voor aankomst betaalt u 50% van het totale huurbedrag.
  • Bij annulering vanaf 31 tot 62 dagen voor aankomst betaalt u 75% van het totale huurbedrag.
  • Bij annulering vanaf 1 tot 31 dagen voor aankomst betaalt u 90% van het totale huurbedrag.
  • Bij annulering op de dag van aankomst betaalt u 100% van het totale huurbedrag.
     

Waar vind ik de voorwaarden van de annuleringsverzekering?
Heeft u een annuleringsverzekering van Europeesche Verzekeringen geboekt bij uw reservering, dan kunt u hier de voorwaarden vinden.

Wanneer u een eigen doorlopende annuleringsverzekering heeft kunt u deze raadplegen voor de voorwaarden.

Het aantal personen wat op mijn bevestiging staat klopt niet. Waar kan ik dit wijzigen?
Indien het aantal personen op de bevestiging niet klopt, dan horen wij dat graag van u via verhuur@topparken.nl of +31 (0)88 - 500 2424. Wij zullen dit voor u aanpassen en een nieuwe bevestiging toesturen.

Kan ik voor langere tijd een vakantiehuis huren?
Voor het huren van een vakantiehuis voor langere periode kunt u contact opnemen via het telefoonnummer +31 (0)88 - 500 2424 of u kunt een e-mail sturen naar verhuur@topparken.nl.

Kan ik (een aantal nachten) een extra gast laten komen?​
Ja, u kunt een extra gast over laten komen. Deze gast(en) dienen te worden aangemeld bij de receptie.

  • Het aantal extra gasten bij een vakantiehuis/appartement is afhankelijk van het aantal bedden die aanwezig zijn in de woning. U betaalt € 11,00 p.p.p.n. en de bijbehorende parklasten. Let op, het maximum aantal personen per woning mag niet overschreden worden.
  • Een extra gast/extra gasten bij een kampeerplaats is mogelijk vanaf de 5e persoon. U betaalt € 6,00 p.p.p.n.


Kan ik een boeking ongedaan maken?

Zonder annuleringsverzekering óf met annuleringsverzekering en zonder geldige annuleringsreden (zonder dekking) zijn de volgende annuleringsvoorwaarden van toepassing.

  • Bij annulering vanaf 93 dagen voor aankomst, 15% van het totale huurbedrag;
  • Bij annulering vanaf 62 tot 93 dagen voor aankomst, 50% van het totale huurbedrag;
  • Bij annulering vanaf 31 tot 62 dagen voor aankomst, 75% van het totale huurbedrag;
  • Bij annulering vanaf 1 tot 31 dagen voor aankomst, 90% van het totale huurbedrag;
  • Bij annulering op de dag van aankomst of bij een vroegtijdig vertrek, 100% van het totale huurbedrag.

Voor vragen over het ongedaan maken van een boeking kunt u contact met ons opnemen via 088 - 500 2424 of verhuur@topparken.nl

Uw betaling

Uw betaling

Hoe kan ik zien dat TopParken Verhuur mijn betaling goed heeft ontvangen?
Wanneer de betaling is verwerkt in ons systeem ontvangt u binnen 3 werkdagen een betalingsbevestiging. Betaalt u online ziet u meteen dat de betaling is verwerkt.

Krijg ik een betalingsbevestiging nadat er is betaald?

Ja, u ontvangt een betalingsbevestiging nadat u heeft betaald.

Met welke middelen kan ik betalen op een vakantiepark?​

Op al onze vakantieparken kunt u betalen met onderstaande betaalmiddelen.

  • Contant
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Pin
  • Union pay


Mag ik ook de hele reissom betalen bij aankomst?

Nee, voor aankomst moet de reissom zijn betaald. Tenzij u kort voor aankomst uw boeking heeft gemaakt.

Welke kosten moet ik nog betalen bij aankomst?

De volledige reissom dient voor aankomst te zijn betaald. Meer informatie over de betaaltermijnen vindt u op uw reserveringsbevestiging.

* Bij sommige touroperators hoeft u niet de volledige reissom te betalen. De bijkomende kosten betaalt u dan bij aankomst bij de receptie.

Is het bedlinnen inbegrepen in de kosten?
Het bedlinnen is verplicht om te huren. Deze zijn dan ook meegenomen in het totaal bedrag. U betaalt voor alle personen vanaf 3 jaar voor het bedlinnen. Alle bedden zijn bij aankomst voor u opgemaakt.

Zijn handdoeken en keukendoeken inbegrepen in de kosten?

Handdoeken en keukendoeken zijn niet inbegrepen en liggen niet standaard voor u klaar bij aankomst in het vakantiehuis.  Kosten zijn € 4,50 per set en zijn optioneel bij te huren online, via +31 (0)88 - 500 2424 of bij de receptie op het park.


Wat zijn voorkeurskosten?​

Voorkeurskosten zijn kosten die in rekening worden gebracht wanneer u speciale wensen en/of eisen doorgeeft bij uw boeking. Onder speciale wensen en/of eisen vallen onder andere:

  • Een huisdiervriendelijk of huisdiervrij vakantiehuis
  • Een kampeerplek /vakantiehuis dichtbij het zwembad
  • Een vakantiehuis met airconditioning
  • Een specifiek accommodatienummer
  • Accommodaties of kampeerplaatsen naast elkaar

In- en uitchecken

In- en uitchecken

Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De recepties op onze vakantieparken zijn geopend op onderstaande tijden.

Maandag t/m vrijdag   09:00 - 17:00 uur
Zaterdag en zondag 10:00 - 17:00 uur


Bekijk de pagina van uw vakantiepark voor de actuele openingstijden.

Tot hoe laat kan ik inchecken?
Op al onze vakantieparken kunt u van maandag t/m zondag tussen 15:00 - 17:00 uur inchecken.
 

Is het mogelijk om eerder/later in te checken?
Inchecken is mogelijk tussen 15:00 - 17:00 uur. Indien u eerder of later wenst aan te komen, dan kunt u contact opnemen met de receptie op de dag van aankomst. 

Mocht u later aankomen dan 17:00 uur, dan dient u contact op te nemen met de receptie. De receptie zal u vertellen over de verdere incheckprocedure. Dit is alleen mogelijk als de boeking volledig is betaald.
 

Voor hoe laat moet ik uitchecken?​
Op al onze vakantieparken dient u voor onderstaande tijden uit te checken.

  • Maandag t/m zaterdag voor 10:00 uur
  • Zondag voor 11:00 uur


Is het mogelijk om later uit te checken?

Uitchecken is mogelijk tussen 09:00 - 10:00 uur. Indien u eerder of later wenst te vertrekken, dan kunt u tijdens uw verblijf bij de receptie vragen naar de mogelijkheden.

Accommodaties

Accommodaties

Accommodaties en het coronavirus
Onze vakantiewoningen, receptieruimte en overige openbare ruimtes op het park worden extra goed schoongemaakt met professionele middelen. Lees hier meer over de hygiene en onze accommodaties.

Is het mogelijk om het vakantiehuis zelf schoon te maken en niet te betalen voor de eindschoonmaak?
Het is niet mogelijk om het vakantiehuis zonder eindschoonmaakkosten te huren. Deze kosten zijn verplicht.


Welke parken beschikken over rolstoelvriendelijke vakantiehuizen?

Onderstaande vakantieparken hebben rolstoelvriendelijke vakantiehuizen:

  • Résidence de Leuvert in Cromvoirt
  • Landgoed de Scheleberg in Lunteren
  • Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond a/d Hoef


Mag ik mijn auto bij de woning/kampeerplaats parkeren?

U kunt (indien mogelijk) maximaal één auto bij uw vakantiehuis, appartement of op uw kampeerplaats parkeren.


Zijn er vakantieparken met de jaarwisseling vuurwerkvrij?​

Onderstaande vakantieparken zijn tijdens de jaarwisseling vuurwerkvrij:

  • Résidence de Leuvert in Cromvoirt
  • Landgoed de Scheleberg in Lunteren
  • Recreatiepark de Wielerbaan in Wageningen
  • Résidence Valkenburg in Valkenburg
  • Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
  • Park Westerkogge in Berkhout
  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk
  • Parc du Soleil in Noordwijk
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond a/d Hoef
  • Recreatiepark Beekbergen in Beekbergen

Kijk voor meer informatie op TopParken.nl/vuurwerkvrije-vakantieparken


Kan ik mijn huisdier mee brengen?

Op al onze vakantieparken zijn huisdieren toegestaan. Indien u een huisdier meebrengt bent u verplicht deze voor aankomst bij ons aan te melden. Niet in alle vakantiehuizen zijn huisdieren toegestaan. Het maximaal aantal huisdieren is 2 per vakantiehuis.

Kijk voor meer informatie op TopParken.nl/vakantie-met-je-huisdier

 

Kan er zelf bedlinnen worden meegenomen?
Het bedlinnen is verplicht om te huren. U betaalt voor alle personen vanaf 3 jaar voor het bedlinnen. Alle bedden zijn bij aankomst voor u opgemaakt

Ik wil graag zeker zijn van een rookvrij vakantiehuis.

Al onze vakantiehuizen zijn rookvrij. U heeft dan ook altijd een rookvrij vakantiehuis tot uw beschikking.
 

Moeten er munten gekocht worden voor de douche op het kampeerterrein?
Op Bospark Ede werkt de douche d.m.v. een douchemunt welke gekocht kan worden bij de receptie.

Vakantiepark    Douche    Warm water
Bospark Ede  € 0,50 € 0,20

 

 

 

Faciliteiten

Faciliteiten

Let op: Lees de huidige maatregelen m.b.t. de faciliteiten op onze vakantieparken op onze corona maatregelen pagina.


Zijn de faciliteiten geopend?

Vanaf woensdag 14 oktober 22.00 uur zijn alle eet- en drinkgelegenheden in Nederland gesloten, zo ook de restaurants en snackbars op onze vakantieparken. De restaurants op onze vakantieparken bieden een broodjes en maaltijd afhaal en/of bezorg service. Lees hier meer over de faciliteiten en het coronavirus.

Is er een buitenzwembad aanwezig op het vakantiepark?

Op onderstaande vakantieparken is een verwarmd buitenzwembad met kinderbad aanwezig.

  • Landgoed de Scheleberg in Lunteren
  • Bospark Ede in Ede
  • Recreatiepark ’t Gelloo in Ede
  • Résidence Valkenburg in Valkenburg
  • Résidence de Leuvert in Cromvoirt
  • Park Westerkogge in Berkhout
  • Parc de IJsselhoeve in Nieuwerkerk aan den IJssel
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan den Hoef
  • Recreatiepark Beekbergen in Beekbergen

Kijk voor meer informatie over onze vakantieparken met zwembad op TopParken.nl/vakantie-met-zwembad


Is er een binnenzwembad aanwezig op het vakantiepark?

Op onderstaande vakantieparken is een verwarmd binnenzwembad aanwezig.

  • Recreatiepark ’t Gelloo in Ede
  • Recreatiepark de Wielerbaan in Wageningen
  • Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
  • Parc du Soleil in Noordwijk

Kijk voor meer informatie over onze vakantieparken met zwembad op TopParken.nl/vakantie-met-zwembad


Op welke vakantieparken is er draadloos internet (WiFi)?

Op alle parken is draadloos internet geheel gratis, behalve op Recreatiepark de Wielerbaan en Recreatiepark het Esmeer.

Op Recreatiepark de Wielerbaan en Recreatiepark het Esmeer kunt u gebruik maken van verschillende internetpakketten, Brons, Zilver, Goud en Familie. De pakketten hebben te maken met het aantal MB’s (snelheid van internet). In iedere vakantiewoning ontvangt u standaard het pakket 1 apparaat Brons gratis. Bij de receptie op het park kunt u het pakket, tegen betaling, laten upgraden.


Is het mogelijk om fietsen te huren op het vakantiepark?

Op onderstaande vakantieparken is het mogelijk een fiets te huren tijdens uw verblijf.

  • Landgoed de Scheleberg in Lunteren
  • Bospark Ede in Ede
  • Recreatiepark ’t Gelloo in Ede
  • Recreatiepark de Wielerbaan in Wageningen
  • Recreatiepark Beekbergen in Beekbergen
  • Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
  • Park Westerkogge in Berkhout
  • Parc de IJsselhoeve in Nieuwerkerk a/d IJssel
  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk
  • Parc du Soleil in Noordwijk
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan den Hoef
  • Résidence Valkenburg in Schin op Geul


Is het mogelijk om een ontbijt te reserveren?

Op onderstaande vakantieparken is het mogelijk om een ontbijt te reserveren in het restaurant.

  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst (op aanvraag, in de vakantieperiode tijdens openingstijden restaurant)
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk (op aanvraag, tijdens openingstijden restaurant)
  • Parc du Soleil in Noordwijk (alleen tijdens het hoogseizoen)

Daarnaast beschikken onderstaande parken over een broodjesservice het gehele jaar of in het hoogseizoen.

  • Résidence Valkenburg in Valkenburg (hoogseizoen en evenementen)
  • Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde (gehele jaar)
  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst (gehele jaar)
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk (gehele jaar)
  • Parc du Soleil in Noordwijk (gehele jaar)
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan den Hoef (hoogseizoen)
  • Recreatiepark Beekbergen in Beekbergen (hoogseizoen)


Is er een AED aanwezig op de vakantieparken?

Ja, op alle vakantieparken is een AED aanwezig. Informeer bij de receptie waar deze zich bevindt.

Is er een wasserette aanwezig op het vakantiepark?
Op onderstaande vakantieparken kunt u (tegen betaling) gebruik maken van een wasserette :

Vakantiepark Wasmachine  Droger
Landgoed de Scheleberg in Lunteren € 4,00 € 2,00
Bospark Ede in Ede € 4,00 € 2,00
Recreatiepark 't Gelloo in Ede € 4,50 € 2,00
Résidence de Leuvert in Cromvoirt € 4,00 € 2,00
Résidence Valkenburg in Valkenburg € 4,50 € 4,00
Recreatiepark de Wielerbaan in Wageningen € 4,00 € 2,00
Park Westerkogge in Berkhout € 4,00 € 2,00
Recreatiepark het Esmeer in Aalst € 4,00 € 2,00
Résidence Lichtenvoorde in Lichtenvoorde € 4,00 € 2,00
Parc de IJsselhoeve in Nieuwerkerk a/d IJssel € 4,00 € 2,00
Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk € 4,00 € 2,00
Parc du Soleil in Noordwijk € 4,00 € 2,00

Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond a/d Hoef

Recreatiepark Beekbergen in Beekbergen             

€ 5,00

€ 4,00

€ 2,50

€ 2,50


Is er een horecagelegenheid op het vakantiepark?

Op onderstaande vakantieparken is een horecagelegenheid aanwezig.

Vakantiepark Horecagelegenheid
Landgoed de Scheleberg Restaurant/grand café & snackbar
Bospark Ede  Grand café & snackbar
Recreatiepark 't Gelloo Restaurant/grand café & snackbar
Résidence de Leuvert Restaurant/grand café & snackbar
Résidence Lichtenvoorde  Restaurant/grand café
Recreatiepark de Wielerbaan  Restaurant/grand café & snackbar
Park Westerkogge Restaurant/grand café
Parc de IJsselhoeve  Pannenkoekenrestaurant & snackbar
Recreatiepark het Esmeer  Restaurant/grand café & snackbar
Recreatiepark Noordwijkse Duinen Restaurant/grand café
Parc du Soleil Restaurant/grand café

Recreatiepark de Woudhoeve

Recreatiepark Beekbergen

Restaurant/grand café & snackbar

Restaurant/grand café & snackbar



Is er een winkel aanwezig op de vakantieparken?

Op onze vakantieparken is geen winkel aanwezig. Wel beschikken onderstaande vakantieparken over een broodjesservice het gehele jaar of in het hoogseizoen.

  • Recreatiepark het Esmeer in Aalst (gehele jaar)
  • Recreatiepark Noordwijkse Duinen in Noordwijk (gehele jaar)
  • Parc du Soleil in Noordwijk (gehele jaar)
  • Recreatiepark de Woudhoeve in Egmond aan den Hoef (hoogseizoen)
  • Résidence Valkenburg in Valkenburg 

Activiteiten

Activiteiten

Let op: Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zijn tot nader bericht alleen entertainment / animatie activiteiten op onze vakantieparken afgelast. 
 

Is er een entertainmentprogramma voor kinderen?
Alle entertainment / animatie activiteiten op onze vakantieparken zijn afgelast wegens het coronavirus. 


Zijn er fiets- en/of wandelroutes te verkrijgen op de vakantieparken?
Ja, op alle vakantieparken zijn er fiets- en/of wandelroutes te verkrijgen bij de receptie.