29 september 2025

TopParken laat Nederland kennismaken met Topteam

Vandaag start de nieuwe campagne van TopParken, waarin het Topteam wordt geïntroduceerd. Het Topteam, een uitbreiding op de eerdere campagne met Bob de Topmanager, zorgt zichtbaar en onzichtbaar voor net dat beetje extra voor een ‘top’ vakantie. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met mediabedrijf Lukkien en is te zien op televisie, diverse out of home locaties en online.

In de campagne dragen diverse TopParken medewerkers bij aan het creëren van waardevolle vakantieherinneringen. Dit wordt onder andere gedaan door een hovenier, die met zijn snoeikunsten zorgt voor een lach op het gezicht van een kind, en een entertainer, die ervoor zorgt dat die ene, laatste bowlingkegel omvalt. In de nieuwe campagne worden de kernwaarden van de organisatie, servicegerichtheid, passie en het familiegevoel, in beeld gebracht.

Met de campagne hoopt TopParken naast hun kernwaarden en vakantieparken, ook hun medewerkers een podium te geven. Chadli Hachani, marketingmanager bij TopParken, over de nieuwe campagne: 'Het idee komt voort uit het feit dat al onze medewerkers de, soms stille, kracht zijn binnen onze organisatie’. Hij vervolgt: ‘Zij zorgen gezamenlijk, dag in- dag uit, voor fijne verblijven op onze 15 vakantieparken. Dit maakt ook dat het familiegevoel een van onze kernwaarde is, zowel intern, als extern'.

https://www.topparken.nl/
Campagne TopParken - Topteam
Campagne TopParken - Tophovenier
Campagne TopParken - Topschoonmaker
Campagne TopParken - Topentertainer
Campagne TopParken - Last minute