TopParken heeft een nieuwe verhuur- en verkoopwebsite gelanceerd. Naast een nieuwe look & feel en meer gebruikersgemak voor de bezoeker, zorgen de nieuwe systemen achter de websites voor het optimaliseren van processen. De komende maanden blijft de organisatie werken aan verdere ontwikkelingen om de websites steeds beter te laten functioneren.
Bij de ontwikkeling van de nieuwe verhuurwebsite is er, naast een complete nieuwe look & feel, gefocust op het optimaliseren van het gebruikersgemak. Dit is mede gedaan door middel van overzichtelijke park- en accommodatiepagina's, uitgebreide filteropties en snelle boekingsopties. De verbeterde chatbot helpt daarbij bezoekers snel en efficiënt te helpen. Het contentmanagementsysteem achter de nieuwe verhuurwebsite van TopParken betreft Umbraco. In dit systeem worden park- en accommodatie-informatie centraal beheerd, zodat er snel ingespeeld kan worden op wijzigingen.
De nieuwe verkoopwebsite wordt aangestuurd door HubSpot, een toonaangevend internationaal systeem dat ruimte biedt voor groei. De overstap naar Hubspot biedt de organisatie een krachtigere tool voor marketing, automatisering en klantinzicht, wat helpt de dienstverlening verder te verbeteren. Met het systeem kan ook sneller worden geschakeld bij optimalisaties. In de toekomst wordt HubSpot gekoppeld aan diverse andere systemen binnen TopParken, waardoor er meer synergie ontstaat tussen marketing en verkoop.
Chadli Hachani, marketingmanager bij TopParken, over de lancering van beide websites: “Met de lancering van zowel onze nieuwe verhuur- als verkoopwebsite, zetten we een belangrijke stap in het bieden van een gebruiksvriendelijke en innovatieve online omgeving. Door te blijven investeren in techniek, automatisering en personalisatie, willen we de verwachtingen van zowel gasten als investeerders overtreffen en hun vertrouwen in TopParken verder versterken.”